Ahad, 30 Ogos 2015

BATU PAHAT : BANGUNAN KEDAI KONG HENG 1928


No automatic alt text available.

Sabtu, 29 Ogos 2015
BATU PAHAT
Aku tak ada pahat tajam untuk memecahkan batu. Tapi aku ada pena tajam untuk memecah kerinduan tempat yang penuh dengan warisan yg sedikit demi sedikit dimusnahkan.
Akan aku kunjungi lagi. Terima kasih tak terhingga kpd orang Batu Pahat yg sudi memberi layanan istimewa pada aku terutama sahabat lama aku sekeluarga.
No automatic alt text available.

BASIKAL+KAMERA+SKETCH
  • Basikal lipat klasik sangat sesuai untuk trip2 macam ni. Nak tau kenapa, kena rasa sendiri.
  • Kamera rare yg ketinggalan zaman sangat sesuai untuk trip2 macam ni. Nak tau kenapa, kena cuba guna sendiri.
  • Brush pen yg susah jugak nak guna sangat sesuai tuk trip2 macam ni. Nak tau kenapa, kena lukis sendiri.

Next nak gi Ipoh. Pastu nak gi Taiping. Pastu agi nak gi Pulau Pinang. Nak ikut, jom. Tapi tak tau la bila tuu... Ada rezeki lebih, realitilaa tuu.