Khamis, 9 Februari 2012

Menanti Senja di Kuala Dungun

400D IMG_0723
Eos 400d + 17-50
Cuaca akhir-akhir ini di Dungun sangat indah. Bagi peminat seascape photography, peluang sebegini dinanti-nantikan. Saya, ini kali ke-4 turun padang ber~outing beramai-ramai. Best jugak =) sebenarnya. Kita dapat berkongsi ilmu & minat yang sama.

Sebelum ini, saya gemar keluar bersendirian menikmati sendiri. Mungkin faktor tiada teman yang sama minat atau untuk mengelakkan syak wasangka buruk orang kepada saya.
Antara hasilnya dengan dibantu perisian PhotoScape, saya himpun disini http://www.facebook.com/jimalzuhri#!/media/set/?set=a.2233388634283.2112622.1234932671&type=3

Sejak berpindah ke Dungun, saya mengenalai rakan tempat kerja seperti Yusri Salleh, Azmi, Naza & ramai lagi yang punyai minat yang sama. Bezanya, komitmen & masa sahaja. Tapi, setiap orang punyai citarasa berbeza.